A

  • David Arnoux

    Co-Founder and Head of Growth at Growth Tribe

    A.I. for Marketing - Power Session

B

  • Wesley Backelant

    Cloud Solution Architect – Advanced Analytics & AI

    AI, amplifying human ingenuity with intelligent technology

  • Jordan Barker

    Solution Consultant

    Selecting Your Fantasy Premier League Team with Advanced Analytics

  • Nathan Bijnens

    Cloud Solution Architect – Advanced Analytics & AI

    AI, amplifying human ingenuity with intelligent technology

  • Geert Boel

    Business Unit Manager Collect&Go

    Groeien aan de hand van kleine successen.

  • Celia Boon

    Country Manager Belgie Mollie Online betalingen

  • Sacha Buyck

    Manager België (bij bol.com)

    Bol.com in het Belgische en Nederlandse e-commerce landschap

  • Philippe De Backer

    Staatssecretaris voor Bestrijding van de sociale fraude, Privacy en Noordzee Philippe De Backer

    De GDPR & de nieuwe gegevensbeschermingsautoriteit

  • Bart van den Brande

    Advocaat – Managing Partner Sirius Legal advocaten

    GDPR, Geoblocking, eprivacy, ... ontdek met welke consumentenwetgeving je rekening moet houden als webshop.

C

  • Vincent Claeys

    Customer Solutions Manager

    Dacht U dat Big Data voor Data Scientists is?

  • Marco Coninx

    Auteur van het boek Verover Europa via Amazon, Amazon eigenaar en eigenaar van diverse internationaal opererende webshops

    Succesvol verkopen via Amazon. Het alternatief voor een webshop

  • Bart Criel

    Mede-oprichter Team Cyclis NV Verantwoordelijk voor IT & Finance

    Hoe cyclis.be haar bedrijfsprocessen heeft ingericht

  • Alexander de Croo

    Vice-eersteminister en minister van Ontwikkelingssamenwerking, Digitale Agenda, Telecom en Post

    #ikkoopbelgisch: Belgische e-commerce moet boomen

D

  • Greet Dekocker

    Managing Director SafeShops.be

  • Pim Dijkstra

    Operations Manager en Web Designer

  • Tom Van Den Bosch

    Head of Product

    Digitaal België: het verhaal van de officiële, digitale ID.

F

  • Stijn Floren

    Sales Manager Google Cloud

    "How to become a data-centric company"

G

  • Melanie De Groote

    Legal Counsel & Label Support

    BeCommerce Market Monitor 2017: de kaap van 10 miljard online bestedingen vlot behaald

  • Gary Gengoux

    E-marketer - Project Manager

    How did Newpharma implement the Agile methodology to increase its development velocity?

  • Daan Gerits

    Co-organizer of BigData.be Co-founder at fitchain.io

    Data science vs data engineering, two sides of a dysfunctional marriage?

  • Elies van der Graaff

    Directeur, eigenaar Medpets

    Medpets, gezondheidsproducten voor huisdieren, internationale groei strategie

  • Loek van Gool

    Sr. Solution Architect

    How you can create an improved content search and recommendation experience

H

  • Kevin Heyman

    Data Scientist

    We recommend your next lingerie purchase

I

  • Philippe Van Impe

    CEO and Founder of DigitYser.org Founding Partner of the Brussels Data Science Community

J

  • Pablo Jonas

    Co-Founder/Managing Director

    Influencer media for e-commerce: engage and convert!

  • Jurjen Jongejan

    Sr. conversie-optimalisatie consultant bij ISM eCompany

    Verdubbel uw conversie door onbewuste beïnvloeding! Concrete tips voor meer omzet

  • Wijnand Jongen

    CEO Thuiswinkel.org, Chairman of the Executive Committee Ecommerce Europe

    Het einde van online winkelen

K

  • Sven Kenis

    Prinicpal

    A hitchhikers guide to value creation with data and analytics, a case study from several projects

  • Hans Keppens

    CTO & co-founder Tripletwin

    Communiceren in een tijd van doorspoelgedrag, ad blockers en GDPR

  • Art Klijn

    Executive Strategie consultant Persoonsgegevens, Identiteiten en Privacy AKC ID Consulting

L

  • Samira Labyed

    Overall Manager

    Maison Lab. A family fashion concept which brings the meaning “outlet” to an other level

  • Djalil Labyed

    Project Manager

    Maison Lab. A family fashion concept which brings the meaning “outlet” to an other level

  • Mathieu Lagrange

    EMEA Big Data Product Specialist

    Building a data-driven organization, building Intelligent data lakes, disrupt your industry

  • Koen Landsheere

    IT Manager for RBFA (the Royal Belgian Football Association)

    How RBFA is using its data lake to evolve from a traditional sports organizer to a customer-centric and digital-first service provider

  • Remus Lazar

    Director Watson Data Platform, Data Science and Machine Learning

    Learn how to build your ladder to AI

  • Samuel Lebreton

    Sales Engineer at MicroStrategy

    Using Big Data Analytics to Help Solve Major Healthcare Problems

  • Roberto Lopez

    Head Of Business Intelligence Team at BGL Bnp Paribas

    Data Strategy & Data Science at BGL BNP Paribas

  • Wim van Leuven

    Organizer of BigData.be

  • Wim Van Loo

    Partner Large Accounts & Retail voor Slimstock

    Impact van voorraad op het succes van e-Commerce

M

  • Morad Masnaoui

    Director Data and Digital Architecture at Keyrus

    The do’s and don’ts for technical and data architecture in banking and insurance

  • Tom Meere

    Director

    Into the minds & hearts of online shoppers

  • Emile Muijsson

    Country Director

    Big data van 850.000 klantenkaart gebruikers, hoe deze om te zetten in meer omzet

N

  • Rafaella Nappi

    MSF OCB FR Analysis, reporting and forecasting

    Optimizing Overall Performance for “Doctors Without Borders” by using data, predictive and sentiment analytics.

  • Sven Nouten

    Communicatieverantwoordelijke NSZ

    De deeleconomie: nieuwe economie, nieuwe regels?

  • Ricky Nuyens

    Manager Application & Data Architecture

    Powering Segment-of-One Experiences through Customer DNA

O

  • Filip Orens

    Operationeel Directeur bij Eurotyre Benelux Groep

    Het verhaal achter de schermen van de Eurotyre Group dat de Ecom markt betreedt

  • Stefan Van Overbeke

    Founder & Director

    7 opvallende trends in online boodschappen doen

P

  • Ingrid de Poorter

    Professor UGent; managing-partner advocatenkantoor De Groote-De Man; bestuurder bij diverse ondernemingen en keynote speaker inzake privacy en audit.

    GDPR en e-commerce: een vloek of een zegen?

  • Kris Peeters

    Organizer of DataScience Leuven en CEO bij Dataminded.be

    Managing big data projects using traditional techniques is a recipe for disaster. How agile can help…

  • Patrick Putman

    Chief Information & Innovation Officer

    Big Ships / Big Data, 2 years later

R

  • Wannes Rosiers

    Data Officer bij Essent.be, Lead Data Science and Innovation bij innogy

    First valuable result from a data platform

  • Peer Ruigendijk

    Omnichannel/ROPO Specialist - Partner FirstFocus

    Lik je vingers af met Omnichannel!

  • Rudy Van Rillaer

    Managing director bij PostNL in België.

    The future of the last mile

S

  • Dimitri Samaras

    Owner-founder bij Meubis

    How brands can build customer trust with people care

  • Roland Slegers

    Directeur DeliveryMatch

    Logistiek voor webwinkels als Sales Engine & Cost Saver

  • Xander Steenbrugge

    Machine Learning Engineer & hoofd van ML6 Labs (applied research afdeling) bij ML6

    “Software 2.0 is here -- how self-learning systems are rapidly transforming business models everywhere.”

T

  • Darren Tebbitt

    MANAGING DIRECTOR

    How data enables innovation

  • Jef Teugels

    Customer-Centricity Strategist

    RFM in e-Commerce, onontbeerlijk voor doelgerichte klantcommunicatie

V

  • Anke Vandenbussche

    Strategic Productmanager Online Payments

    Hoe online payments conversie verhogend kunnen werken, of juist niet

  • Nele Verbiest

    Data Scientist

    We recommend your next lingerie purchase

W

  • Marc Weiler

    Director Business & Customer Intelligence at Carrefour

    Hoe het Big Data platform, de motor is voor het Carrefour Omni-Channel en voor Hyper-Personalisatie van de relatie met de klanten.

  • Kel Wouters

    Social Media Strategist & zaakvoerder webshop So Baggy

    Géén zoveelste sales pitch, maar concreet social media & e-commerce advies voor webshops.

  • Sander Wuyts

    Bio-informaticus

    DNA: de toekomst voor data opslag?