Data-Driven Schiphol: How we set-up our new strategy

TUE 15:45 - 16:30

Keynote

Schiphol is sharpening it's data strategy to a 2024-2026 plan.
Were our big goal is to work towards an autonomous airport in 2050, currently we are defining the next steps.
In the presentation will be explained:
- How we set up the new strategy and data-organization
- How we ensure full company collaboration
- How we focus data within Schiphol

  • Theme
    Digital Innovation & datadriven enterprises

    Digital Innovation is misschien wel dé manier waarop retailers succesvol kunnen zijn en blijven in een veranderend winkellandschap vol consumenten die zich steeds minder voorspelbaar lijken te gedragen. Retailers proberen in toenemende mate winkelervaringen te personaliseren. Data-analyse is daarbij één van de hulpmiddelen. Investeren in IT, sturen op data en toewerken naar een hoge NPS hoort hierbij. Tijdens de Big Data Expo zijn bedrijven en leveranciers aanwezig die kunnen helpen bij het uitrollen van een strategie of systeem dan wel het aan elkaar knopen van IT-tools die leiden tot betere interactie met klanten in winkels of via webshop.