Sleepfast, van papa-mama naar online marktleider

TUE 12:00 - 12:30

Zaal 8

Hoe zag de digitale transformatie eruit van Sleepfast? Letterlijk papa-mama winkel met 2 zoons, 27 jaar lang handgeschreven orders en geen webshop om vervolgens binnen 1 jaar tijd online marktleider te worden op het gebied van A merk matrassen. Wat is de stand na 4 jaar?

  • Theme
    Digital Innovation & datadriven enterprises

    Digital Innovation is misschien wel dé manier waarop retailers succesvol kunnen zijn en blijven in een veranderend winkellandschap vol consumenten die zich steeds minder voorspelbaar lijken te gedragen. Retailers proberen in toenemende mate winkelervaringen te personaliseren. Data-analyse is daarbij één van de hulpmiddelen. Investeren in IT, sturen op data en toewerken naar een hoge NPS hoort hierbij. Tijdens de Big Data Expo zijn bedrijven en leveranciers aanwezig die kunnen helpen bij het uitrollen van een strategie of systeem dan wel het aan elkaar knopen van IT-tools die leiden tot betere interactie met klanten in winkels of via webshop.