De Data Gedreven Revolutie: Klant centraal in de Doe-Het-Zelf Analytics

WOE 13:15 - 14:00

Keynote

We leven in een tijd waarin de retail snel verandert. Consumenten eisen steeds meer controle over hun koopervaringen, en de doe-het-zelf trend wint aan populariteit. Wij geloven dat data en analytics een sleutelrol spelen in het bijbenen van deze veranderingen.

In onze presentatie zullen we kijken naar hoe bedrijven data kunnen gebruiken om hun klantgerichte aanpak te verbeteren. We zullen specifieke voorbeelden geven van hoe een data-gedreven aanpak kan leiden tot een beter begrip van klantgedrag, verhoogde efficiëntie, verbeterde besluitvorming en uiteindelijk een hogere winstgevendheid.

We zullen niet alleen de strategische aspecten van data en analytics bespreken, maar ook de praktische kant van hun implementatie in de retail. We zullen tips en technieken delen die u kunt gebruiken om uw eigen data-gedreven aanpak te ontwikkelen.
We hopen u te inspireren om de kracht van data te benutten, uw klanten centraal te stellen en uw bedrijf te laten floreren in deze spannende tijden.

  • Thema
    Analytics

    Het is niet nieuw als we zeggen dat ieder bedrijf beschikt over een enorme bulk aan informatie. Om waarde te kunnen creëren aan data dient het proces van ontdekken, interpreteren en communiceren van significante patronen doorlopen te worden. Het zijn de organisaties die erin slagen om gebruikers op diverse niveaus deze data te laten analyseren die hun kansen grijpen. Begrijpelijke analysetools zorgen voor begrip tussen de ene en de andere medewerker, ongeacht het niveau. Maar vermoedelijk nog belangrijker: de juiste analyse leidt tot slimme campagnes en bevlogen medewerkers, zaken die gericht zijn in te zetten voor het behouden van klanten.