Digitale transformatie voor gedragsverandering

WOE 13:45 - 14:15

Zaal 5

Dopper's missie is zo helder als water: Just refill. Deze gedragsverandering willen we bereiken door het bieden van oplossingen voor het gebruik van kraanwater.
De missie die we bij Dopper najagen heeft tot een digitale transformatie geleid en een traject ingeluid om de organistatie customer centric en data driven te laten acteren.
In deze presentatie zal het traject worden getoond vanaf een gefragmenteerde IT omgeving. Daarbij wordt uiteengezet waarom deze digitale transformatie en de bijbehorende data gaat bijdragen aan de missie van Dopper.

  • Thema
    Digital Innovation & datadriven enterprises

    Digital Innovation is misschien wel dé manier waarop retailers succesvol kunnen zijn en blijven in een veranderend winkellandschap vol consumenten die zich steeds minder voorspelbaar lijken te gedragen. Retailers proberen in toenemende mate winkelervaringen te personaliseren. Data-analyse is daarbij één van de hulpmiddelen. Investeren in IT, sturen op data en toewerken naar een hoge NPS hoort hierbij. Tijdens de Big Data Expo zijn bedrijven en leveranciers aanwezig die kunnen helpen bij het uitrollen van een strategie of systeem dan wel het aan elkaar knopen van IT-tools die leiden tot betere interactie met klanten in winkels of via webshop.