Three Lessons Learned from Three Customers

WOE 14:15 - 14:45

Zaal 2

Domo


Three Lessons Learned from Three Customers: Join us as we delve into the use-cases of three Domo customers traversing each area of the data journey—from data connectivity to data governance to consumption and laying the groundwork for a data-centric culture. Walk away with valuable insights and actionable takeaways you can implement today.

During this session, David will cover:

- Data Connectivity: How can we balance production pipelines vs. tactical end-user data connectivity?

- Data Governance: How can we appropriately strike the balance between self-service and governance? What are means and methods to certify data and ensure that users can explore data whilst maintaining accuracy?

- Data-Centric Culture: What are the tips for meeting users where they are technically, and providing the capabilities for all users (both internal stakeholders and external customers) to level up their data literacy?

If you'd like to see how Domo and Metriqzz can help your business, please visit us on Stand 60

  • Thema
    Analytics

    Het is niet nieuw als we zeggen dat ieder bedrijf beschikt over een enorme bulk aan informatie. Om waarde te kunnen creëren aan data dient het proces van ontdekken, interpreteren en communiceren van significante patronen doorlopen te worden. Het zijn de organisaties die erin slagen om gebruikers op diverse niveaus deze data te laten analyseren die hun kansen grijpen. Begrijpelijke analysetools zorgen voor begrip tussen de ene en de andere medewerker, ongeacht het niveau. Maar vermoedelijk nog belangrijker: de juiste analyse leidt tot slimme campagnes en bevlogen medewerkers, zaken die gericht zijn in te zetten voor het behouden van klanten.