Univé: Praktische tips om het maximale uit je commerciële datastrategie te halen

WOE 11:30 - 12:00

Zaal 2

Digital Power


In deze sessie nemen Charlotte en Wilbert je mee in de cruciale rol van datagedreven werken in Univé’s digitale transformatie. Zij vertellen hoe een commerciële datastrategie leidt tot succes waarin de klant van Univé centraal staat. Daarnaast delen zij 7 praktische tips voor het opzetten van een datastrategie.  

Klantbeleving

Univé wil een omnichannel ervaring bieden aan klanten en de klant centraal stellen. Door data-analyse en inzichten te benutten, heeft Univé een beter beeld
van de behoeften en voorkeuren van hun klanten. Dit leidt tot gepersonaliseerde en doelgerichte diensten die de klanttevredenheid en loyaliteit aanzienlijk vergroot. 

Datastrategie

Om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen en een naadloze omnichannel ervaring aan klanten te bieden, heeft Digital Power voor Univé een zorgvuldig
proces opgezet. Hierdoor heeft Univé een sterke datastrategie ontwikkeld die het fundament vormt voor het verzamelen, verwerken en analyseren van gegevens. Innovatieve technologieën en analytische tools spelen hierbij een cruciale rol. Bovendien bevordert
Univé een datagedreven cultuur. Zo wordt data een integraal onderdeel op basis van het besluitvormingsproces op alle niveaus.

Concrete tips 

Tijdens de presentatie delen ze concrete tips. Hierbij worden de uitdagingen en mogelijkheden, de inrichting van systemen én de juridische aspecten besproken.
Ontvang waardevolle tips en best practices die jouw organisatie inspireren een effectieve commerciële datastrategie op te zetten. 

Digital Power als datapartner 

Digital Power heeft Univé geholpen bij het opzetten van een actiegerichte datastrategie. Dit heeft Digital Power gedaan door de bestaande processen en informatie
binnen Univé te bundelen. Op basis hiervan kon Univé aan de slag met het opzetten van de strategie.